Maksico 56
podjetje za trgovino
in storitve d.o.o.
Pooblaščeni zastopnik za
programe:
Michelin
Sparco
B2000
Skapinova 7,
1000 Ljubljana
PE: Trpinčeva ulica 39,
1000 Ljubljana
tel: +386 1 546 19 27
fax: +386 1 546 19 28
E-pošta:info@maksico56.si
vrh
Za rally se uporabljajo različne pnevmatike, katerih izbira je odvisna od široke palete dejavnikov, med njimi pa so glavni: temperatura, stanje asfalta oz. podlage in nastavitev dirkalnika. Podlaga je torej lahko asfaltna ali makadamska. Za makadam oz. gramoz so pnevmatike bolj grobe in se pri nas skoraj ne uporabljajo, ker ni tovrstnih rally-ev z izjemo avtokrosa. Več o makadamskih pnevmatikah najdete pod rubriko avtokros / makadam.
¤ ASFALT ¤ MAKADAM ¤ SNEG/LED ¤
Obremenitev pnevmatik se meri v temperaturi podlage – asfalta in tako ločimo majhno obremenitev (od 2°C do 20°C), srednjo obremenitev (od 15°C do 35°C) in močno obremenitev (od 25°C do 45°C). Za suh asfalt uporabljamo pnevmatike z oznako SA* (Michelin). Za vlažen asfalt pnevmatike z oznako PB* (Michelin) ter za zelo moker asfalt pnevmatike z oznako PC* (Michelin). Včasih nam sama obremenitev ne da prave izbire, saj moramo pri izbiri pnevmatike upoštevati tudi hrapavost asfalta, le ta pa bolj kot je gladek, mehkejšo pnevmatiko zahteva in obratno. Vremenskim razmeram na cestišču se lahko prilagajamo z narezovanjem pnevmatik.
V letu 2008 je Michelin tržil pnevmatike za rally pod blagovno znamko in oznakami BFGoodrich, v letu 2011 pa se je s ponovnim prihodom v svetovno prvenstvo WRC vrnil na oznake in z znamko Michelin. Tudi v vmesnem - BFGoodrichevem obdobju so bile vse rally pnevmatike izdelane v Franciji v Michelinovih tovarnah. Če povzamemo je šlo za marketinški pristop, saj je Michelin z nakupom tovarne BFGoodrich pribljižal to znamko nenazadnje tudi Sloveniji.
------------------------------------------------------------------------------------------
vrh
- Suh Asfalt – SA
031B - Za temperature nižje od 10° manj zahtevne pogoje, gladko in mokro podlago. Enaka mešanica kot PB00, konstrukcija kot SA00.
SA00 - Suh asfalt, majhna obremenitev (od 2°C do 20°C), vlažne lamele, mehka zmes za hladno vreme, delovna temperatura tekalne površine za optimalni oprijem od 60°C do 100°C.
SA20 -Suh asfalt, srednja obremenitev (od 10°C do 30°C), srednja trdna zmes, delovna temperatura tekalne površine za optimalni oprijem od 60°C do 100°C.
SA30 - Suh asfalt, močna obremenitev (od 30°C do 45°C), trdna zmes za toplo vreme, delovna temperatura tekalne površine za optimalni oprijem od 90°C do 140°C.
------------------------------------------------------------------------------------------
vrh
- Vlažen Asfalt – PM
(1)
(2) (3)
1) pnevmatike velikosti 18" - oznaka PB
2) pnevmatike velikosti 17" - oznaka PB..L/R
3) pnevmatike velikosti 13" ÷ 16" - oznaka PA
PB00 - Dež, mešanica mehkejša kot W00, enaka konstrukcija, uporaba pri nižjih temperaturah kot 10°C, gladka, hladna, mokra in umazana podlaga. Profil je dizajniran za višino vode največ 8mm.
Proizvod prirejen za pogoje na irskem in v Belgiji.
PA00 - Vlažen asfalt, majhna do srednja obremenitev (od 2°C do 20°C), mehka zmes za dež, delovna temperatura tekalne površine za optimalni oprijem od 25°C do 60°C.
------------------------------------------------------------------------------------------
vrh
- Moker Asfalt – B / W
PC00 - Moker asfalt izrazito dežna pnevmatika (od 2°C do 20°C).
------------------------------------------------------------------------------------------
vrh
Več o makadamskih pnevmatikah najdete pod rubriko avtokros / makadam.
------------------------------------------------------------------------------------------
vrh
Oprijem je najboljši na sneženih in ledenih zimskih rallyih. Mešanica suhih odsekov, plasti ledu in snega pogosto zelo zaplete izboro pnevmatik. Tehnološka učinkovitost je uspešna mešanica med gumo in kovino. Žeblji so udeleženi pri zmagi !
20.06.2014 Sparco čevlji TIME #77
15.05.2014 Sparco Pas za Hans
14.03.2014 Sparco TEASER KS
20.02.2014 Sparco kapa - NOVO
arhiv novosti >>